سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
6فتومتر میلواکی MI404306008271910110
5تستر ولتاژ و جریان تستو مدل 2-testo 755306002216010110
4دستگاه الکترولیز درجه یک تایوانی،الکترولیز آب306004222158000011580000
3کلمپ پاورمتر دیجیتال سی ای ام مدل CEM DT-3353306002297260000000160000000
2فتومتر پرتابل دیجیتال 12 پارامتر (ازن سنج، کلر سنج، اسید سنج ، سختی کل ، اکسیژن فعال )3060045791380000001138000000
1سختی سنج - شوری سنج - دماسنج ضد اب ای زد مدل AZ 8373306004342810110
بستن


تکنولوژی آمده است. خوب یا بد ، کمتر کسی را می توانی پیدا کنی که تلفن همراهش دستش نباشد و سر و کله و تمام حواسش در آن نباشد! در مهمانی ها، در کوچه و خیابان، سر میز شام و ناهار و خلاصه همه جا، این مهمان ناخوانده حضور دارد.


با وجود شبکه های اجتماعی مانند وایبر و واتس آپ و ...کانون خانواده و صفا و صمیمیت و گفتمان اعضای خانواده باهم، تحت تاثیر قرار گرفته ، به عنوان مثال از زمانی که آقای خانه از محل کار به محیط خانه می آید، سرش بر روی موبایلش است ، تا زمانی که چندین بار برای شام صدا زده شود و شاید حتی ، تلفن همراه خود را به سر سفره شام آورد، و بدین ترتیب، همسرش را ناراحت کند، خانم خانه هم همین است، در حال غذا درست کردن، رسیدگی به درس و مشق فرزندان  و شاید حتی هنگامی که فرزندانش را در آغوش کشیده ، در تمام این مدت، تلفن همراهش دستش است و دائم با آن مشغول.


در این میان بقیه اعضای خانواده، مثل مادر و پدر و همسر و شاید هم فرزندان، از این کار او شاکی می شوند و این شاکی شدن زمانی بیشتر می شود که یک یا دو نفر از اهل خانه، اهل این شبکه ها نباشند و شاید هم بلد نباشند و امکاناتش را نداشته باشند، آن وقت است که حتی با شنیدن صدای زنگ و یا آهنگِ آمدن پیامک تلفن همراه، شاکی شده و محیط خانه پر از تنش می شود.


پیام هایتان را در کنار خانواده چک کنید و باهم بخندید، اگر مطلب جالب و یا خنده داری به شما می رسد، چه اشکالی دارد که آن را برای بقیه اعضای خانه هم بخوانید، در این صورت هم همه شاد می شوند و هم اوقات دلپذیری باهم خواهید داشت

آیا تا به حال مثال چاقو را شنیده اید؟ هم می توان از آن برای پوست کندن میوه و بریدن کیک استفاده کرد و هم استفاده ناشایست، تکنولوژی هم مثل چاقوست، می توان با استفاده درست از شبکه های اجتماعی، اطلاعات خود را به روز کنیم، بخندیم و با دوستان قدیمی در ارتباط باشیم و هم می توان با استفاده نادرست، نارضایتی و کدورت در خانواده ایجاد کرد.

برای استفاده درست از این شبکه ها در کانون خانواده توصیه های زیر را به کار ببرید:
1- وقتی به خانه برمی گردید و یا همسرتان به خانه می آید، تلفن همراه خود را به کناری بگذارید و ابتدا به سلام و احوالپرسی و گفتگو با او بپردازید، مطمئن باشید در این چند دقیقه، رئیس جمهور به شما پیامک نخواهد داد و مذاکرات هسته ای به نقطه ی تاریکی کشیده نخواهد شد، به طور کلی اول به خانواده خود اهمیت دهید و سپس به شبکه های اجتماعی.

2- تلفن همراه خود را در حالت بی صدا قرار دهید، حال اگر هزار پیامک هم داشته باشید، هیچکسی نمی فهمد که بخواهد شاکی شود.

3- پیام هایتان را در کنار خانواده چک کنید و باهم بخندید، اگر مطلب جالب و یا خنده داری به شما می رسد، چه اشکالی دارد که آن را برای بقیه اعضای خانه هم بخوانید، در این صورت هم همه شاد می شوند و هم اوقات دلپذیری باهم خواهید داشت و هم کسی از این که سر شما داخل تلفنتان است، شاکی نمی شود.

4- ساعاتی خاص برای چک کردن پیام هایتان در نظر بگیرید، و تمام وقت روی تلفنتان خم نشوید، مثلا هنگامی که درون اتوبوس هستید و یا موقعی که در ترافیک مانده اید، اینها زمان مرده ی شما هستند که می توانید به نحو احسن از آن استفاده کنید. 

5- احترام سالخوردگان را داشته باشید، مخصوصا هنگامی که به خانه پدربزرگ ومادربزرگتان می روید، معمولا این عزیزان از تکنولوژی به دور هستند و با دیدن شما که همش سرتان روی تلفن همراهتان است، ناامیدی و احساس حقارت، مهمان دل های نازکشان می شود، پس دل مهمانانی که چند صباحی بیشتر در کنارتان نیستند را نشکانید.

6- درست است که مطالب خنده دار و طنز، حجم بالایی از پیامک های اجتماعی را پوشش می دهد، اما باید سعی کنید که با استفاده از این شبکه ها، اطلاعاتتان افزایش پیدا کند و فقط هجویات نباشد، در این صورت است که هم احساس خانواده تان بهتر می شود، هم از این وقت گذاری بار بیشتری به دست خواهید آورد.
در پایان باید خاطر نشان کرد که تکنولوژی، برای راحتی انسان ها و مبادله ی آسانتر اطلاعات و برای شما ساخته شده، تکنولوژی باید در دست شما باشد، نه این که انسان را اسیر خود کند و او را از تمام روابط و علایق انسانی خویش باز دارد.
منبع:تبیان


گرد آورنده : irsanat.com :( رزیتا )
تاریخ ارسال :  1393/12/05     
تعداد مشاهده :3606
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : روانشناسی


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 117
تاریخ :1403/2/20
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.